پیانو دیجیتال Yamaha مدل P-125

ناموجود

موجود شد به من اطلاع بده...

توضیحات

پیانو دیجیتال Yamaha مدل P-125

بدون شک پیانو را می‌توان یکی از پرطرفدارترین سازهای موسیقی در جهان به شمار آورد. این ساز به دلیل صدای بسیار زیبا، نوازندگی دل‌انگیز، یادگیری آسان و گستره‌ی صدایی که تولید می‌کند شهرت بسیار زیادی یافته است. در حال حاضر انواع زیادی از آن وجود دارد که هر کدام ویژگی‌ها و کاربرد‌های ويژه خود را دارند و برای گروه خاصی از نوازنده‌های این موسیقی مناسب هستند، اگر بخواهیم به طور کلی انواع پیانوهای موجود در بازار را بیان کنیم، می توان برای آن دو دسته بندی کلی در نظر گرفت که آن‌ها را با نام پیانوهای آکوستیک و پیانوهای دیجیتال می‌شناسند.
پیانوهای دیجیتال ابزارهای الکترونیکی هستند که بر مبنای باز پخش صدای پیانو ضبط شده عمل می‌کنند. این پیانوها چه از لحاظ صدا و چه از لحاظ کیفیت لمس به مدل آکوستیک آن بسیار نزدیک شده‌اند. تعداد کلاویه های آن ۸۸ کلید بوده اما از سیم، چکش و بسیاری از اجزای متحرک که در پیانوهای آکوستیک یافت می‌شود خبری نیست.
پیانوهای دیجیتال همان‌طور که از نامشان مشخص است، برای تولید اصوات از تکنولوژی دیجیتال بهره می‌برند و از این دیدگاه با پیانوهای آکوستیک یا مکانیکی که از سیستم سیم یا چکش استفاده می‌کنند بسیار متفاوت هستند. در مدل دیجیتالی صدا با الگوبرداری از نوع آکوستیک آن ساخته شده است که به این الگوها که از همه‌ی نت‌های یک پیانو ساخته شده‌اند سمپل می‌گویند. این صداها در هنگام نواختن به کمک بلندگوهای موجود تقویت و پخش می‌شوند. اگر چه سیستم دیجیتالی تولید صدا هنوز نتوانسته جایگزین سیستم آکوستیک که از ارتعاش سیم و انتشار صوت در هوا بهره می‌گیرند شود اما به دلیل امکانات فراوان و شرایط راحتی که برای نوازندگان فراهم می‌کند، این نوع پیانو،امروزه توانسته است جایگاه خود را در بین دوستداران موسیقی تثبیت کند و نظر افراد زیادی را به سوی خودش جذب نماید؛ به طوری که امروزه در بسیاری از استودیوهای ضبط از مدل دیجیتالی استفاده می‌کنند.

پیانو دیجیتال Yamaha مدل P-125

پیانو دیجیتال یاماها P-125 که بر اساس صدای گرند کنسرت مشهور Yamaha CFIIIS 9 ساخته شده، برای نوازندگان مختلف، از افراد مبتدی گرفته تا افراد حرفه‌ای‌ تر، صدا و حس اجرا کردن با P-125 بسیار ایده آل خواهد بود. این پیانو دیجیتال دارای کلاویه‌های Graded Hammer Standard کمپانی یاماها بوده که جز اولین نمونه‌هایی است که با وزن‌دار شدن کلاویه‌ها در نت‌های زیر پاسخگویی سبک دارند و هرچه به سمت کلاویه‌های بم می‌رویم میزان پاسخگویی سنگین‌تر می‌شود که شبیه ساز کاملی از پیانو آکوستیک است. صدای اصلی آن به واسطه سیستم موتور صدای Pure CF Sound Engine تولید می‌شود که در مقایسه با موتور صدای (AWM (Advanced Wave Memory که در پیانو دیجیتال P-45 به کار رفته است از کیفیت صدایی بهتری برخوردار است.

این پیانو همچنین مجهز دو عدد اسپیکر ۴ سانتی‌متری برای پخش صداهای‌ زیر و دو عدد اسپیکر ۱۲ سانتی‌متری برای پخش صداهای متوسط بم بوده و دارای یک پدال انتخابی و قابلیت دو حالت در کلاویه‌ها است. از مزیت‌های دیگر P-125 امکان اتصال به هدفون است که با استفاده از آن شما می‌توانید به راحتی و بدون هیچ مزاحمتی برای دیگران به تمرین خود بپردازید. سیستم به کار رفته در این پیانو به گونه‌ای طراحی شده که شما هیچ مشکلی از بابت تاخیر یا قطعی صدا نخواهید داشت و صدا با کیفیت بالا در هدفون جریان پیدا می‌کند.

این مدل امکان انتقال Midi از طریق درگاه USB را دارا بوده که به نوازندگان این اجازه را می‌دهد که بدون نیاز به درایور خاصی دستگاه خود را به سیستم کامپیوتر، لپ تاپ و سایر تجهیزات متصل کنند. علاوه براین امکان خاموشی خودکار در این پیانو نیز وجود دارد. این پیانو ۲۰ نوع ریتم بیس و درامز را در اختیارتان می‌گذارد؛ علاوه بر آن ۲۴ نوع صدای مختلف از جمله گیتار،ارگ، هاریسیکورد و … را در خود جای داده است. این مدل با استفاده از حالت‌های Dual و Split این امکان را به شما می‌دهد تا صداهای متفاوت و قابلیت پلی‌فونی با تعداد نت‌های بالا را داشته باشید. حالت Split با تقسیم‌بندی کلاویه‌ها به دو قسمت ۴۴ تایی امکان استفاده از دو صدای مختلف در هر قسمت را فراهم می‌‌آورد. همچنین حالت Dual یا همان دو صدایی همانند حالت قبل با تقسیم‌بندی کلاویه‌ها امکان ترکیب دو صدای مختلف را فراهم می‌آورد. قابلیت‌های بی‌نظیر P125 این پیانو را فراتر از یک پیانو دیجیتال ساده کرده است که با توجه به قیمت مناسب آن یک انتخاب بسیار خوب برای هم افراد مبتدی و هم افراد حرفه‌ایست.

مشخصات

برند

رنگ

,

ارتفاع

عرض

عمق

وزن

تعداد پدال

استایل

تغییر گام

عملکرد‌های اصلی پدال

تعداد کلاویه‌ها

نوع کلاویه‌ها

حساسیت لمسی

جنس کلاویه‌ها

Dual Layer

Dual Mode

پورت‌های خروجی

پورت‌های ورودی

خروجی هدفون

USB

تعداد صدا

نوع افکت

Reverb

چند صدایی

توضیحات ضبط آهنگ

مترونوم

تیونر

تمپو

چند آوایی

حافظه داخلی

تعداد بلندگوها

مشخصات بلندگوها

آمپلی‌فایر

سایر توضیحات

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین فردی باشید که درباره “پیانو دیجیتال Yamaha مدل P-125” دیدگاهی می‌نویسد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط