بهترین پادکست‌های فارسی- چنل بی

چنل‌بی یا کانال‌بی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین پادکست‌های فارسی‌زبان است که از زمستان ۹۳ تاکنون به تهیه‌کنندگی و اجرای علی بندری منتشر می‌شود. او در هر اپیزود این پادکست، یک ماجرای واقعی و جالب را روایت می‌کند که گزارش آن در یک رسانه معتبر انگلیسی‌زبان منتشر شده است. ماجراهایی عجیب و عمدتا جنایی و هیجان‌انگیز که با روایتگری پرکشش و ماجراجویانه به زبان فارسی نقل می‌شود. این پادکست جای خود را در بین مخاطبان فارسی‌زبان پادکست، علاقه‌مندان به داستان‌های جنایی و ماجراجویان پیدا کرده است.

علی بندری در گفت‌وگو با مجله مدیریت ارتباط گفته است:
من دوست دارم آدم‌هایی که زبان من را می‌فهمند کنجکاو کنم به اینکه دنیا پر از چیزهای جذابی است که ما هیچ چیز از آن نمی‌دانیم. همۀ دنیا ترامپ و پوتین و امریکا و این جنگ و این درگیری و این خبرهایی که هر روز در رسانه می‌بینید نیست.

اولین اپیزود چنل بی در ۲۲ دسامبر ۲۰۱۵ منتشر شد و تاکنون ۵۶ اپیزود از آن بیرون آمده است. از بین این اپیزودها بعضی یک قسمتی‌اند و بعضی دیگر در چند قسمت روایت می‌شوند. اگر از شنیدن پادکست لذت می‌برید یا به ماجراهای هیجان‌انگیز و جنایی علاقه دارید این پادکست را از دست ندهید.

اپیزود برف، چنل بی

اپیزود برف یکی از ماجراهای جالب این پادکست است که روایتی هیجان‌انگیز و نفس‌گیر دارد. این اپیزود که گزارش آن در نیویورک‌تایمز آمده است داستان یک گروه از اسکی‌بازان حرفه‌ای است که در یک روز برفی به ظاهر امن، با شرایطی پیش‌بینی‌نشده مواجه و گرفتار بهمن می‌شوند. اپیزود برف می‌توانید را از لینک زیر بشنوید یا دانلود کنید:

دانلود همه اپیزودهای چنل بی

سایر اپیزودهای چنل‌بی را می‌توانید از ناملیک یا وبسایت چنل‌بی به صورت آنلاین بشنوید یا دانلود کنید. همچنین می‌توانید از اپلیکیشن‌های مخصوص پادکست مثل castbox یا google podcasts نام چنل‌بی را جستجو کنید، همه قسمت‌های قبلی را بشنوید و از آمدن قسمت‌های جدید باخبر شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *