پیانو پتروف

نگاهی به تاریخچه پیانو پتروف

کمپانی پتروف یکی از مهمترین کمپانی های پیانو در جهان است که در شهر هاردک کارلوف در کشور چک اسلواکی تاسیس شد. این شرکت، امروزه بزرگترین تولیدکننده پیانوهای آکوستیک در اروپا است.

آنتونین پتروف در سال 1839 به دنیا آمد. او در 1857 برای یادگیری چگونگی ساخت پیانوهای گرند به وین و به کمپانی های HEITZMAN، EHRBAR، و SCHWEIGHOFER رفت. در سال 1864 نخستین پیانو گرند همزمان با تاسیس کمپانی پتروف ساخته شد. آنتونین، کارگاه نجاری پدرش را به یک کارگاه پیانوسازی در شهر قدیم در پشت کلیسای روح القدس (Cathedral of Svatý Duch) بدل کرد.

آنتونین پتروف، موسس کمپانی پتروف
آنتونین پتروف

دو سال بعد جنگ هفت هفته ای اتریش و پروس، باعث شد فرایند تولید متوقف شود. در 1874 کارخانه جدید تاسیس و تولید هارمونیوم آغاز شد.

در سال 1880 یک شعبه فرعی در شهر تمسوار در مجارستان باز شد. کمپانی پتروف تولید کیبرد و اکشن پیانو را نیز در سال 1881 آغاز کرد. سال 1883 شروع تولید پیانوهای دیواری بود. سال 1895 سال صدور سازها، و (ایجاد) مرکز خدمات و انبار در وین بود. در 1899 آنتونین پتروف court piano maker را برای اتریش-مجارستان تاسیس کرد.
در 1908 این کمپانی به یک شرکت با مسئولیت محدود تبدیل شد و ماری پتروف کارمند معتمد آن شد. علاوه بر موسس کمپانی، پسرانش، جان جان، آنتونین و از سال 1914 جوانترینشان ولادیمیر (از دومین نسل) برای شرکت آنها کار کردند.
بعد از مرگ آنتونین پتروف و همسرش ماری، کمپانی به جوانترین پسرشان ویلیام رسید.

در سال 1924، پتروف صادرات خود را به ژاپن، چین، استرالیا و آمریکای جنوبی آغاز کرد.
نسل سوم مدیریت پتروف در سال 1928 با همراهی استینوی ، در لندن دفتر باز کرد. ( 3rd petrof generation managing the company together with STEINWAY PETROF opens office in London)
در سال 1948 کمپانی ملی شد و چند سال بعد بخش توسعه آن تاسیس شد.

در سال 2008 پتروف گواهی امتیاز اروپایی را گرفت و یک سال بعد شعبه‌ای در آمریکا تاسیس کرد.
در سال 2009 شاهد ظهور نسل جدید پیانوهای گرند پتروف هستیم. در این سال همچنین این کمپانی همکاری خود را با مارک لوینسن آغاز کرد.
در سال 2012 پیانو جدید دیواری P127، معرفی شد. یک سال بعد موزه پتروف بازگشایی شد و در سال 2014 همزمان با جشن 150 سالگی کمپانی، برند جدید پرمیوم، آنت. پتروف راه‌اندازی شد.

پیانو آنت پتروف

برای مشاهده مدل‌های مختلف پیانوهای پتروف می‌توانید به محصولات پتروف در فروشگاه آنلاین پیانو باربد سری بزنید.

منبع
Petrof

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *